Fisketeknikker


Velkommen til Fisketeknikker. På denne siden vil jeg presentere nyttige fisketips og informasjon om forskjellige fisketeknikker og fiskeutstyr. Det finnes utallige metoder for å fange drømmefisken, og vi skal her gå igjennom mange av disse på en enkel og best mulig forklarende måte.

Jeg håper du finner artiklene interessante, og at de kan være til nytte for nettopp deg og hjelpe deg på veien dersom du er nysgjerrig på nye metoder, eller bare vil ha mer informasjon om en fisketeknikk du allerede benytter deg av.

Er du interessert i å oppgradere fiskeutstyret ditt, kan du finne nyttig informasjon om hva du kan eller bør gå til anskaffelse av på denne siden.

Gjennom å bruke tid på å studere metoder og fisketeknikker, samt trene på disse, vil du oppleve at du får en jevn progresjon og du vil klare å fange mer fisk og fiske mer målrettet etter den/de artene du er mest opptatt av. Husk at det viktig å behandle fisken med respekt og varsomhet, og jeg benytter meg bestandig av "fang og slipp", eller "catch & release". Unntaket er naturlig vis dersom fisken er hardt skadet eller jeg ønsker å bruke fisken til mat. Selv om siden i hovedsak handler om fisketeknikker og fisketips er det viktig og ha ett visst fokus på dette.


Jeg føler personlig at det svært nyttig å lese om fisketeknikker selv om jeg allerde har brukt de en del tidligere. Det er også hyggelig dersom du ønsker å dele dine fisketeknikker og fisketips i kommentarfeltet på denne siden. Fisketips får man aldri nok av.

Så, nå kan du lene deg tilbake og lese om nye eller godt innarbeidede Fisketeknikker, samt plukke opp noen fisketips på veien.

Bjørn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar